page_banner

I prudutti

X-GAL CAS: 7240-90-6 98% Polvere cristallina bianca a biancastra

Descrizione breve:

Numero di catalogu: XD90008
CAS: 7240-90-6
Formula Molecular: C14H15BrClNO6
Pesu Molecular: 408,63
Disponibilità: In magazinu
prezzu:
Prepack: 5 g 40 USD
Bulk Pack: Richiede Quote

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Numeru di catalogu XD90008
Nome di u produttu X-Gal (5-Bromo-4-chloro-3-indolil-beta-D-galattopiranoside)
CAS 7240-90-6
Formula Molecular C14H15BrClNO6
Pesu Molecular 408,63
Dettagli di almacenamentu -2 à -6 °C
Codice Tariffa Armonizatu 29400000

Specificazione di u produttu

Apparizione di suluzione Soluzione limpida, incolore à gialla chiara (50mg/ml in DMF:MeOH, 1:1)
Rotazione ottica specifica -61,5 +/- 1
Apparizione Polvere cristallina bianca à bianca
HPLC di purezza min 99%
Solubilità (5% in DMF) Solubile (5% w/v, DMF)
L'acqua KF max 1%
Assay (HPLC nantu à una basa anidra) min 98% w/w

Usi di X-gal

X-gal (abbreviatu ancu BCIG per 5-bromo-4-chloro-3-indolyl-β-D-galactopyranoside) hè un compostu urganicu custituitu di galactose ligata à un indole sustituitu.U compostu hè stata sintetizzata da Jerome Horwitz è i cullaburatori in u 1964. U nome chimicu formale hè spessu scurciatu à frasi menu precisi, ma ancu menu cumbersome, cum'è bromochloroindoxyl galactoside.L'X da indoxyl pò esse a fonte di l'X in a cuntrazione X-gal.X-gal hè spessu usatu in a biologia moleculare per pruvà a prisenza di una enzima, β-galactosidase, in u locu di u so target abituale, un β-galactoside.Hè ancu usatu per detectà l'attività di questa enzima in l'istochimica è a bacteriologia.X-gal hè unu di parechji glicosidi indoxyl è esteri chì rendenu composti blu insolubili simili à u tintu indigo per via di l'idrolisi catalizzata da l'enzima.

X-gal hè un analogu di u lattosu, è dunque pò esse idrolizatu da l'enzyme β-galactosidase chì scinde u ligame β-glycosidic in D-lactose.X-gal, quandu hè clivatu da β-galactosidase, rende galactose è 5-bromo-4-chloro-3-hydroxyindole - 1. L'ultime poi dimerize spontaneamente è hè oxidatu in 5,5'-dibromo-4,4'-dicloro. -indigo - 2, un pruduttu intensamente blu chì hè insoluble.X-gal stessu hè incolore, cusì a prisenza di u pruduttu di culore turchinu pò esse usatu cum'è una prova per a presenza di β-galactosidase attiva.Questu permette ancu a β-galactosidase bacteriana (chjamata lacZ) per esse usata cum'è reporter in diverse applicazioni.

In l'analisi di dui ibridi, a β-galactosidase pò esse usata cum'è un reporter per identificà e proteine ​​​​chì interagiscenu cù l'altri.In questu metudu, e biblioteche di genomu ponu esse schermate per l'interazzione di a proteina cù u levitu o u sistema bacterial.Induve ci hè una interazzione riescita trà e proteini chì sò schermate, risulterà à u ligame di un duminiu di attivazione à un promotore.Se u promotore hè ligatu à un genu lacZ, a pruduzzione di β-galactosidase, chì risultatu in a furmazione di culunie blu-pigmentate in presenza di X-gal, indicà dunque una interazzione riescita trà e proteine.Sta tecnica pò esse limitatu à e biblioteche di screening di dimensione di menu di circa 106. U clivatu successu di X-gal crea ancu un odore notevolmente bruttu per via di a volatilizazione di l'indole.

Cum'è X-gal stessu hè incolore, a prisenza di u pruduttu di culore blu pò esse usata cum'è una prova per a presenza di una β-galactosidase attiva.

Questa facilità d'identificazione di una enzima attiva permette à u genu per a βgalactosidase (u genu lacZ) per esse usatu cum'è un genu reporter in diverse applicazioni.


  • Previous:
  • Next:

  • Chiudi

    X-GAL CAS: 7240-90-6 98% Polvere cristallina bianca a biancastra