page_banner

I prudutti

Beta-D-Galactose pentaacetate Cas: 114162-64-0 99% Polvere bianca

Descrizione breve:

Numero di catalogu: XD90045
Cas: 114162-64-0
Formula Molecular: C14H13BrClNO7·C6H13N
Pesu Molecular: 521,80
Disponibilità: In magazinu
prezzu:
Prepack: 5 g 80 USD
Bulk Pack: Richiede Quote

Detail di u produttu

Tags di u produttu

Numeru di catalogu XD90045
Nome di u produttu pentaacetate di beta-D-galactose
CAS 4163-60-4
Formula Molecular C14H13BrClNO7 · C6H13N
Pesu Molecular 521,80
Dettagli di almacenamentu Ambiente

Specificazione di u produttu

Apparizione Polvere bianca
Assai 99%
Livellu di qualità 200
almacenamentuTemp -20 ° C

Pruprietà:Hè una polvere cristallina bianca, hè insolubile in acqua è faciule solu solu in etanol, cloroformu, etc.

Usi:β-D-Galactose pentaacetate hè principarmenti utilizatu in a reazzione biochimica è utilizatu cum'è medicazione intermediata.Cume segue:

1. β-D-Galactose pentaacetate utilizatu in a sintesi di 3-carbethoxyphenyl-beta-D-acetylated galactoside.U compostu hè usatu per u trattamentu di depressione.

2. Hè usatu in a sintesi di 1,2-glycoside transderivative di composti oxazole.Pò esse appiicatu cum'è medicina antineoplastica chì impedisce l'assemblea di i microtubuli è mira selettivamente à i vini sanguini tumorali.

3. Hè usatu in a sintesi di un derivativu di glicolipidi di l'acidu rupestonicu.U derivatu hè preparatu da a sintesi di l'acidu rupestonicu è u bromuru di glicosil completamente acetilizatu cum'è materie prime.U risultatu di a prova mostra chì i cumposti 2d è 2g anu una azione inhibitoria megliu nantu à i virus di l'influenza A (H3N2), è i sottoprodotti 3 anu una azione inhibitoria megliu nantu à i virus influenza A (H3N2 è H1N1) è B.

4. Hè usatu in a sintesi di β-D-galactosamine pentaacetate cum'è midicina intermediate.

5. Sintesi di l'idrogelu à liberazione lenta di l'ossidu nitricu mudificatu cù galactose per u trattamentu di periodontitis

6. Sintesi di novu trimethylcitryl--D-galactopyranoside hà effetti inhibitori nantu à u sistema nervu cintrali.

7. U copolymer grafted di zein è glycopolypeptide preparatu per mezu di u metudu di preparazione pò esse usatu per preparà una membrana fibrosa electrospun currispundente chì serve com'è materiale di scaffold di cellula di fegato aduprendu una tecnica electrospinning.

8. Sintesi di u derivativu di galactose marcatu 18F cum'è una nova sonda PET per l'imaghjini di u receptore di asialoglycoprotein, induve a sonda pò esse un agentu di imaging di u metabolismu di glucose alternativu utilizatu in l'esame clinicu è a quantificazione.

9. Sintesi di novi polimeri di zuccaru sulfatatu per u trattamentu è / o a regulazione di l'inflamazioni, o per u trattamentu è / o a prevenzione di l'ischemia, cumpresu u trattamentu è / o a prevenzione di a ferita ischemia-riperfusione o l'ictus ischemicu, u trattamentu di u cancer, è per u trasplante di organi.

10.Used per a sintesi di derivati ​​tenofovir, hà un effettu antivirale, pò cuncentrazione in u fegatu è lentamente liberate i ingredienti attivi, l'azzione di droga hè assai efficace, bassa toxicità.

11. A struttura è u sistema di consegna di droghe di una nano-micelle cù schermatura reversibile doppiu ligandu sò stati sintetizzati per u trattamentu di u cancer.

12. Pò esse usatu cum'è u materiale di u capu proximale di u plug vascular closure.

13. Hè usatu in a sintesi di isopropyl-beta-D-thiogalactoside (IPTG) cum'è un induttore putente.O sintesi di l'espressione di proteina inducible più stabile di thiogalactoside IBCG, utilizata per induce l'espressione genica per pruduce una proteina recombinante cum'è sustitutu funziunale per IPTG.

14. Hè usatu in a sintesi di 4-methyl umbrella-shaped keto-beta-D-pyran galactoside.Hè un sustrato fluoriscente impurtante utilizatu per detectà i coliformi in l'acqua è l'alimentariu.Cum'è u sustrato di glycosidase, pò esse usatu per analizà l'attività di a glycosidase currispondente è per studià a deteczione microbiologica di a glycosidase specifica currispondente cum'è un indicatore impurtante.

15. Un substratu colorante di β-galactosidase preparatu cù l'usu di 4-nitro-1-naphtol o un derivatu di questu cum'è cromoforu.

16. Hè utilizatu per a preparazione di cumposti fluoriscenti, è utilizate u compostu fluoriscente per preparà una film sensing per realizà a deteczione sensitiva di vapore di clorur d'idrogenu.

17. Hè utilizatu in a sintesi di 1-thio-phenyl-2,3,4-tri-O-benzyl-O-substituent acyl-1-deoxy-β-D-galactose ester cum'è u donatore basatu in galactose ester.

18. Hè utilizatu per a preparazione di polisaccharidi cunnessi da u novu oxime è a preparazione di 6-azide -2, 4-diacetyl amino-2, 4, 6-trideoxy d-mannose.

19. Preparazione di nanofibres glycosylated per a ricunniscenza di prutezione.

20. Hè aduprata per i leganti riciclabili per i stampi di casting di metallu è per l'injection injection of metal and ceramic parts.


  • Previous:
  • Next:

  • Chiudi

    Beta-D-Galactose pentaacetate Cas: 114162-64-0 99% Polvere bianca